Brzi pristup

Zahtjev za brisanjem

ŽELIM DA SOMFY IZBRIŠE MOJ RAČUN I SVE S NJIM POVEZANE OSOBNE PODATKE

Sukladno važećim zakonima, želim zatražiti brisanje mog računa i svih s njim povezanih osobnih podataka koje SOMFY pohranjuje u svojim elektronskim i ručnim datotekama.

Moji osobni podaci će biti trajno izbrisani.

Jasno mi je da će podnošenje zahtjeva rezultirati:

  • deinstalacijom i nemogućnošću korištenja mojih proizvoda i usluga, uključujući i usluge profesionalne zaštite (video nadzor, podrška, video snimanje, itd.)
  • nemogućnošću pristupa raznim instalacijama iz moje aplikacije
  • prekidom obavještavanja u slučaju upozorenja
  • uništenjem mojih video zapisa
  • nemogućnošću kasnijeg oporavka mojih podataka
  • nemogućnošću pristupa svim mojim SOMFY aplikacijama (Somfy Protect, Tahoma, Thermostat, Somfy Keys, web trgovini, itd.)

Savjetujemo da ne podnosite zahtjev za bisanjem Somfy računa ako:

  • Postoje otvorene narudžbe SOMFY-jevih proizvoda. Brisanje neće poništiti narudžbu u fazi dostave, ali može rezultirati tehničkim problemima.
  • Želim nastaviti s korištenjem SOMFY-jevih proizvoda ili usluga.

Nadalje, brisanje neće biti moguće ako je SOMFY zakonski obavezan pohranjivati moje podatke.

Ako ne želim više primati priopćenja putem e-maila, moram podnijeti svoj zahtjev  ovdje

Ako se moj zahtjev za brisanje odnosi samo na neke moje osobne podatke, svoj zahtjev moram specificirati  ovdje