Brzi pristup

Zašto postoje 2 načina povezivanja Apple HomeKit i TaHoma® uređaja?

TaHoma® i HomeKit moraju biti kompatibilni i kod:

novih TaHoma® Box-ova koji se već proizvode da budu kompatibilni s HomeKit-om (logo i instalacijska šifra)
postojećih TaHoma® Box-ova koji nisu kompatibilni s HomeKit-om (za postojeće korisnike)

Za nove TaHoma® Box-ove:

Kao i svaki uređaj koji posjeduje HomeKit certifikat i TaHoma® Box-ovi sadrže sve detalje i elemente koje certifikat zahtijeva, u skladu s HomeKit smjernicama. Navedeno uključuje HomeKit QR-šifru (instalacijsku šifru) koja se nalazi na dnu kutije i u pakiranju, a koju se kasnije koristi za podešavanje povezivanja unutar Home aplikacije.

Napomena: dolje navedeno objašnjenje (za postojeće Box-ove) primjenjivo je i za nove Box-ove -  prvo se instalira TaHoma® aplikacija, a kasnije se istu povezuje s HomeKit-om.

Za postojeće Box-ove:

HomeKit je dostupan kako postojećim korisnicima koji već u svojim domovima imaju TaHoma® Box tako i onima koji kupuju proizvod koji nemaju oznaku HomeKit i detaljne informacije.  Povezivanje s HomeKit-om je jednostavno, samo pratite HomeKit uputstva u TaHoma® aplikaciji.

Napomena: radi i kod novih Box-ova.