Brzi pristup

Najčešće postavljana pitanja

20 rezultati
  • Što je Apple HomeKit? (96) 27.01.2021

    Apple HomeKit tehnologija omogućuje jednostavan i siguran način upravljanja Vašim domom korištenjem aplikacija Apple Home i Siri na iPhone, iPad, Apple Watch, HomePod ili Mac uređajima.

    Više od 50 brendova diljem svijeta nudi proizvode kompatibilne s HomeKit-om i Apple uređajima – i taj broj i dalje raste.

    Odsad, među kompatibilne proizvode pripada i TaHoma® Box kućna automatizacija.

  • Koja je razlika između Siri i Home aplikacije? (53) 27.01.2021

    Siri je inteligentan pomoćnik koji nudi brza i jednostavna rješenja za učinkovito upravljanje Apple uređajima. Čak i prije nego to zatražite (detaljne informacije na Apple web stranici).

    Home aplikacija vam omogućuje da s udaljenosti upravljate pametnim uređajima putem Apple TV-a, HomePod-a, iPhone-a i iPad-a i to dodirom, automatski ili putem Siri aplikacije (detaljne informacije na Apple web stranici).

  • Kako HomeKit funkcionira s TaHoma® uređajem? (44) 27.01.2021

    Kompatibilnost s HomeKit aplikacijom vam omogućuje da Somfy uređajima upravljate putem Siri ili Apple Home aplikacija.

    Siri: TaHoma® uređaju i pametnim uređajima u vašem domu jednostavno dodajte funkciju glasovnog upravljanja, a potom iz vašeg Apple uređaja pozovite Siri.
    Home aplikacija: pametne uređaje Vašeg doma možete pronaći i u Apple Home aplikaciji već spremne za upravljanje putem svih Apple uređaja. Home aplikacija se također koristi i za postavljanje HomeKit instalacije.

  • Kako međusobno funkcioniraju TaHoma®, pametni uređaji i HomeKit? (28) 27.01.2021

    TaHoma® omogućuje povezivanje pametnih uređaja vašeg doma s uređajima koji koriste HomeKit tehnologiju. To je neposredna lokalna povezanost između uređaja koji se koristi za upravljanje i opreme kojom se upravlja.

    Ova povezanost zahtijeva posebno podešavanje ugrađenog softvera svakog TaHoma® uređaja.

    Napomena: uobičajena kompatibilnost, razvijena između TaHome i ostalih partnera pružatelja usluga, najvećim dijelom se odvija u oblaku.

  • Kako mogu daljinski upravljati uređajima koji koriste HomeKit tehnologiju? (42) 27.01.2021

    HomeKit općenito (i ne samo za TaHoma®) omogućuje daljinsko upravljanje na način da se jedan od sljedećih uređaja podesi kao kućno čvorište: HomePod, AppleTV (4. ili novija generacija), tvOS 10.x ili novija verzija ili iPad s iOS 10.x ili novijom verzijom.

    Na taj način se omogućuje prijenos lokalnog povezivanja u oblak, a time i daljinsko upravljanje.

  • Koja verzija TaHoma® Box-a je kompatibilna s Apple HomeKit-om? (23) 27.01.2021

    Svaka generacija TaHoma® Box-a mora proći određeni proces certifikacije.

    trenutni proces certifikacije se odnosi na 2. generaciju TaHoma® Box-a, odnosno trenutnu verziju, bez obzira jeste li TaHomu već nabaviti ili je tek planirate nabaviti.
    1. generacija TaHoma® Box-a i Somfy Box-a (obje četvrtastog oblika) i TaHoma® DIN-Rail nisu kompatibilni.

    Nova verzija TaHoma® Box-a ažurirana je s HomeKit specifikacijama:

    TaHoma® tvornica mora imati MFI certifikat (Made for iPhone, Apple-ov program za licenciranje)
    Svaki TaHoma® uređaj dobiva jedinstvenu HomeKit šifru (QR instalacijsku šifru) da bi se osigurala povezanost s HomeKit-om.

    Šifra za podešavanje je dostupna na dnu svake ambalaže, unutar pakiranja.

    Ako kod kuće već imate TaHoma® uređaj (ili ste nabavili jedan bez HomeKit-a), radit će bez problema.

    Putem TaHoma® aplikacije pokrenite povezivanje s HomeKit-om (uputstvo za HomeKit pogledajte u TaHoma® aplikaciji).

  • Zašto postoje 2 načina povezivanja Apple HomeKit i TaHoma® uređaja? (18) 27.01.2021

    TaHoma® i HomeKit moraju biti kompatibilni i kod:

    novih TaHoma® Box-ova koji se već proizvode da budu kompatibilni s HomeKit-om (logo i instalacijska šifra)
    postojećih TaHoma® Box-ova koji nisu kompatibilni s HomeKit-om (za postojeće korisnike)

    Za nove TaHoma® Box-ove:

    Kao i svaki uređaj koji posjeduje HomeKit certifikat i TaHoma® Box-ovi sadrže sve detalje i elemente koje certifikat zahtijeva, u skladu s HomeKit smjernicama. Navedeno uključuje HomeKit QR-šifru (instalacijsku šifru) koja se nalazi na dnu kutije i u pakiranju, a koju se kasnije koristi za podešavanje povezivanja unutar Home aplikacije.

    Napomena: dolje navedeno objašnjenje (za postojeće Box-ove) primjenjivo je i za nove Box-ove -  prvo se instalira TaHoma® aplikacija, a kasnije se istu povezuje s HomeKit-om.

    Za postojeće Box-ove:

    HomeKit je dostupan kako postojećim korisnicima koji već u svojim domovima imaju TaHoma® Box tako i onima koji kupuju proizvod koji nemaju oznaku HomeKit i detaljne informacije.  Povezivanje s HomeKit-om je jednostavno, samo pratite HomeKit uputstva u TaHoma® aplikaciji.

    Napomena: radi i kod novih Box-ova.

  • Koji Somfy uređaji i proizvodi su kompatibilni s Apple HomeKit-om? (37) 27.01.2021

    Samo je određeni broj Somfy proizvoda kompatibilan s HomeKit tehnologijom putem TaHome i uz odobrenje Apple-a:

    samo oni proizvodi koji koriste io-homecontrol® protokol

    HomeKit pomoću pametnih kućnih sustava omogućuje upravljanje uređajima samo putem dvosmjerne komunikacije.

    Osim toga: RTS uređaji (jednosmjerna komunikacija) nisu kompatibilni s HomeKit funkcijom.

     

    isključujući uređaje koji omogućuju ulazak u dom (dvorišna vrata, garažna vrata).

    HomeKit ne omogućuje rad takvih uređaja.

    Osim toga: dvorišna vrata, garažna vrata, prozori i brave nisu kompatibilni s HomeKit-om.

    Posebne kategorije: prozorska sjenila i sjenila na terasama

    Kompatibilnost opreme podliježe funkcionalnoj provjeri koju provode Apple timovi putem TaHoma® Box-a i HomeKit-a kao dio postupka certificiranja. Apple timovi moraju pojedinačno ispitati i odobriti svaki pojedini uređaj.

    trenutno su samo prozorska sjenila i sjenila na terasama dogovorena s Appleom.
    samo je dio ove opreme kompatibilan (pogledajte popis kompatibilnih uređaja).
    Eventualnu naknadnu nadopunu popisa će tvrtke Somfy i Apple zajednički planirati, a potom Apple mora dodatno i odobriti.

  • Je li TaHoma® scenarijima moguće pristupiti iz Apple HomeKit aplikacije? (25) 27.01.2021

    HomeKit dozvoljava korištenje samo onih scenarija kreiranih u Home aplikaciji („scenes”)

    Stoga TaHoma® scenariji nisu dostupni u HomeKit-u.

    Međutim u Home aplikaciji možete kreirati određene scenarije koji uključuju Somfy proizvode.

  • Što je TaHoma®? (95) 12.10.2018

    TaHoma® je rješenje koje vam  omogućuje upravljanje umreženim uređajima u vašem domu. To je pomoćnik koji vam svakodnevno pomaže upravljati umreženim uređajima (osvjetljenje, vrata i prozori, alarm, grijanje itd.) kojima upravljate iz kuće ili u pokretu, koristeći mobilne uređaje ili računalo.

  • Trebam li internet za korištenje TaHome®? (30) 12.10.2018

    Da, morate biti spojeni na internet da biste se registrirali, umrežili uređaje, konfigurirali TaHomu® i daljinski upravljali svojim uređajima.

  • Koja bi bila početna cijena za umrežavanje doma s TaHomom®? (40) 12.10.2018

    Većina ljudi misli da automatizacija doma nadilazi njihov budžet. U Somfyju smo osmislili fleksibilnu i nadogradivu automatizaciju doma. Možete lagano početi s umrežavanjem svojih roleta, pa zatim garažnih vrata, pa prozora, pa rasvjete i tako dalje. A kad smo kod budžeta, za umrežavanje cijelog doma potrebno vam je samo nekoliko stotina eura. Možete ga opremati tempom koji vam odgovara, u skladu sa svojim trenutnim budžetom.

  • Što se događa s Tahomom® ako nestane struje? (31) 12.10.2018

    Nema nikakvog razloga za brigu! Kontrolu preuzimaju baterija i GSM-modul s trajanjem baterije od 3 mjeseca. Bit ćete upućeni i u najmanji problem koji se javi na bilo kojem od vaših umreženih uređaja ili za bilo kakav upad u vaš dom čak i ako nestane struje.

  • Imam kućnog ljubimca. Kako TaHoma® reagira na kretanje životinja po mojoj kući? (20) 12.10.2018

    Ugrađena su tri tipa detektora s različitim razinama detekcije. Sve je podešeno tako da se vaš ljubimac može slobodno kretati, ne ometajući rad TaHome® i umreženih uređaja.

  • Koje su TaHomine® prednosti u odnosu na ostala rješenja dostupna na tržištu? (43) 12.10.2018

    Somfyjeva TaHoma® ima pristup brojnim motoriziranim uređajima koje možete umrežiti, za razliku od brendova telekomunikacijskih operatera ili novih tvrtki. Somfy već ima "temeljnu opremu" i iskušane vještine u automatizaciji doma. Poznatiji brendovi za opremanje domova sklopile su partnerstvo sa SOMFYjem da bi njihovi proizvodi bili označeni "kompatibilni s TaHomom®“ (rasvjeta, grijanje, sigurnost, ozvučenje itd.); tako da, kad odaberete SOMFYjevu TaHomu®, birate nadogradivost i visoku razinu kompatibilnosti.

  • Kako Somfy upravlja mojim osobnim podacima? (33) 12.10.2018
    Somfy oduvijek stavlja naglasak na sigurnost podataka klijenata, posebice nakon pojave interneta i umreženih objekata. Naši serveri imaju visoku razinu sigurnosti, a SOMFY ima rigoroznu politiku sigurnosti i zaštite povjerljivih podataka svojih klijenata.
  • Koliko je TaHoma® konkurentna po pitanju sigurnosti? (24) 12.10.2018
    TaHoma® se proizvodi u Francuskoj, što je jamstvo kvalitete i stručnosti. Opremljena je tehnologijom io-homecontrol ili RTS, Somfyjevim zaštićenim protokolima. Signali i naredbe poslane umreženim uređajima sadrže jedinstvene enkripcijske ključeve za svaki uređaj zasebno. Naša razina sigurnosti jednaka je onoj u bankama, a siguran signal jamstvo je da vam nitko neće moći hakirati uređaje. TaHoma® je vodeći sustav za automatizaciju doma s certifikatom lidera iz tog područja: SySS Gmbh.
  • Kako odabrati savršen uređaj za automatizaciju doma? (41) 12.10.2018

    Zašto odabrati TaHomu?

    Ona je najbolji izbor ako želite otvoreno i nadogradivo rješenje za početak umrežavanja uređaja poput roleta, platana, sjenila ili tendi. Na nju ćete lako moći nadodavati ostale proizvode Somfyja i njegovih partnera (rasvjeta, termostate, kamere itd.) u daljnjim fazama projekata.

    Zašto odabrati Connexoon?

    Odaberite Connexoon ako želite umrežiti samo prozore (rolete, vanjske venecijanere itd.), objekte za pristup (dvorišna i garažna vrata, alarme itd.) ili trijem (tende, vanjska rasvjeta itd.). 

  • Kako saznati jesu li vaši uređaji kompatibilni? (31) 12.10.2018

    Koji su proizvodi kompatibilni s TaHomom?

    Kompatibilni su svi Somfyjevi radijski proizvodi (RTS, io-Homecontrol), alarmni sustavi i umreženi uređaji (termostat, kamere, brave). Ako je vaš dom opremljen žičanim uređajima, možete ih učiniti kompatibilnima montiranjem Somfy radijskih mikromodula. Provjerite kompletni popis Somfyjevih i partnerskih proizvoda kompatibilnih s TaHomom.

    Koji su proizvodi kompatibilni s Connexoonom?

    Ovaj uređaj dolazi ili s protokolom io-homecontrol ili s protokolom RTS. Odaberite verziju Connexoon uređaja koja odgovara protokolu vašeg motoriziranog sustava i skinite specijaliziranu aplikaciju za vaše uređaje. Kliknite ovdje da biste pogledali potpuni popis uređaja kompatibilnih s Connexoonom

  • Somfy popis za provjeru (15) 12.10.2018

    Prije početka potrebno je provjeriti sljedeće:
    1. Imate li dobru internetsku vezu? Za umrežavanje vaših uređaja potrebna je internetska veza.
    2. Kompatibilni proizvodi ovise o uređaju za automatizaciju doma koji odaberete. Za više informacija pogledajte prethodno pitanje.
    3. Radi optimalnog dometa radio signala preporučujemo da uređaj postavite na otvoreni prostor u središtu svog doma.